جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/27
  • - تعداد بازدید: 291
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی، فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» آمده است:

ترسیم فضایی درست و منصفانه از زحمات طاقت فرسای همکاران شاغل در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، در راستای معرفی هرچه بهتر خدمات ارائه شده در حوزه سلامت به مخاطبان از وظایف مهم روابط عمومی ها به شمار می‌رود.

هر سازمان و دستگاه‌ اجرایی و اداری برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌های جامعه هدف آن سازمان لازم است از وجود یک روابط عمومی قوی و منسجم بهره‌مند باشد، چراکه ارائه چهره واقعی هر دستگاهی به مخاطبان از وظایف مهم روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود.

حساسیت فعالیت در حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به دلیل گستردگی ابعاد مختلف امور از اهمیت بالایی برخوردار است و هر چقدر این بخش به‌خوبی عمل کند، دانشگاه در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد گرفت.

روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است جهت یادآوری ارزش ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی، تا جایگاه این حرفه ارزشمند در جامعه آرمان خواه و اسلامی کشور عزیزمان ایران بیش از پیش تثبیت شود.
اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران و فعالان سخت کوش خود در حوزه ارتباطات و روابط عمومی حوزه سلامت فارس که شبانه روز و بدون خستگی در راه دستیابی به اهداف پیش روی دانشگاه در تلاش اند توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت بقیه الله عظم (عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی) مسئلت دارم.

دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 87153
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب