جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/07
  • - تعداد بازدید: 313
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن عید سعید قربان، فرخنده عید مومنان را تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با اشاره به واقعه تاریخی این عید سعید، آن را نمایانگر اوج ایمان انسان به خالق خود دانست.

در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه به این مناسبت آمده است:

عید سعید قربان، از فرخنده ترین ایام مسلمانان جهان در سراسر دنیاست که فراتر از یک عید مبارک، یک واقعه تاریخی در خور تعمق است برای تقویت بنیان های معنوی بشریت به خالق بی همتا؛ رویدادی که با گذشت قرن ها، همچنان به مثابه ریسمانی محکم، معنویت را در وجود انسان شوری دوباره می بخشد.

تبلوری از اوج ایمان مخلوق به معبود، آنجا که مهر دنیوی، در برابر یقین و باوری فراتر از مرزهای زمینی، رنگ باخته و سربلندی ابراهیم خلیل الله(ع) در برابر این آزمون الهی، سرمشقی تاریخی گردید در برابر یکایک ما.

موعدی فرخنده که سال هاست زائران خانه دوست را نوری پرفروغ است برای دل سپردن بی حد و حصر به مهر خداوندی و تسلیم در برابر وجودش.

فرا رسیدن روز عرفه و این عید فرخنده مومنان جهان، همچنین آغاز دهه امامت و ولایت را به خانواده دانشگاهیان ارجمند علوم پزشکی صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و بهره مندی حداکثری از برکات این ایام فرخنده سرور و معنویت را از درگاه ایزدی خواستارم.

امید است خداوند رحمان و رحیم، ما را در شمار بندگان مخلص خود قرار داده و بتوانیم با خودسازی و پرورش بنیان های معنوی وجود خود، دل های خود را لبریز از نور ایمان سازیم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 87839
کلیدواژه
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب