جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/01/01
  • - تعداد بازدید: 269
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت عید سعید نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز فرا رسیدن عید سعید نوروز و آغاز سال 1403 را تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار در این ایام مبارک، سالی سراسر سلامت و سعادت را برای یکایک ایرانیان و به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز آرزو داشت.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است:

یا مقلب القلوب والابصار

نوروز 1403 با شمیمی دل انگیز از بهار طبیعت، امسال به شیرینی مضاعفی عجین گشته از تقارن فرخنده با بهار قرآن، رمضان الکریم تا نغمه دلنشین بهار، در این روزهای سرورانگیز، جان و دل ها را رونقی بیکران بخشیده و سرآغازی مبارک باشد برای سالی که پیش رو داریم.

اما در سالی که اکنون در ساعات پایانی آن به سر می بریم، یکایک ما ایام تلخ و شیرین بسیاری را سپری کردیم که خود جلوه ای از زیستن است و اکنون به برکت مهر و مرحمت خداوندی، در آغاز راهی تازه قرار داریم که جز به چاشنی مهر و امید و انگیزه، خالی از هر معنایی است.

در این سال فرزندان پرتلاش و همیشه در صحنه خانواده سلامت فارس، بار دیگر در عرصه های مختلف خدمتگزاری، پشتکار و همت مثال زدنی خود را به زیبایی و به پشتوانه حضور شبانه روزی در سنگر سلامت و ایفای این رسالت خطیر، به تصویر کشیده و توانستند در درخشش گستره های سلامت این مرز و بوم، نقش آفرینی ارزنده ای داشته باشند.

با نگاه به روزهایی که گذشت و با برداشتن این توشه گرانبها از تجربیاتی ارزنده در حرکت به سوی فردای پرامید، از خداوند منان می خواهیم سال 1403 با خود روزهایی سراسر رونق و برکت به همراه آورده و بتوانیم در تحقق مسوولیت خود در این عرصه و پیمودن این مسیر پرافتخار، گام هایی پرتوان برداریم.

شایسته است به نوبه خود اراده، تلاش و حضور و همراهی صادقانه یکایک شما فرزندان شریف خانواده سلامت فارس در جای جای استان را در سال 1402، صمیمانه ارج نهاده و مراتب سپاسگزاری خود را از تلاشی که برای عبور از دشواری ها و تعالی سلامت در وادی خدمت به کار بستید؛ ابراز دارم.

فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز فرخنده را به یکایک شما دانشگاهیان ارجمند علوم پزشکی شیراز و خانواده های محترمتان تبریک و تهنیت گفته و با برآوردن دست دعا به درگاه پرمهر ایزدی در این ایام مبارک که درهای رحمت خداوندی به روی همگان گشوده است، سالی آکنده از سعادت و سلامت را برای شما آرزومندم.

امید که خداوند مهربان، در سال پیش رو، تقدیر یکایک ما در مسیر موفقیت و سربلندی مقدر ساخته و با تحول احوالمان به بهترین ها، بتوانیم حضوری پرثمر در عرصه های حیات، به ثبت برسانیم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

 

 

  • گروه خبری : نوروز 1403
  • کد خبری : 98046
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب