جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/29
  • - تعداد بازدید: 217
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

پنجمین کمیته راهبردی بهره وری دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه برگزار شد

پنجمین نشست کمیته راهبردی بهره وری دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور رییس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، کمیته راهبردی بهره وری دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه، با حضور دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه، دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه، دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و دارو و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این نشست دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه ضمن قدردانی از برگزاری منظم و مستمر کمیته راهبردی بهره وری دارو و تجهیزات پزشکی، اقدامات انجام شده این کمیته در سطح استان را بررسی و بر پایش داروهای پرمصرف در بیماری های مختلف و ارایه گزارش در تصمیم گیری های بعدی در جلسات آینده تاکید کرد.

دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست بر نقش آموزش در تجویز منطقی دارو و بازخورد آن به پزشکان تاکید کرد.

همچنین دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و دارو دانشگاه، گزیده ای از اقدامات انجام شده در راستای اجرای مصوبات کمیته راهبردی بهره وری دارو و تجهیزات پزشکی را ارایه داد.

پنجمین نشست کمیته راهبردی بهره وری دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه، صبح امروز، بیست و نهم خرداد 1403، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 103923
کلیدواژه
حبیب ا... یخاری
خبرنگار

حبیب ا... یخاری

تنظیمات قالب