جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/23
  • - تعداد بازدید: 348
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد؛

پنجمین جشنواره ورزشی حراست های دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه قطب 5 کشور

پنجمین جشنواره ورزشی حراست های دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه قطب پنج کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر حراست دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش و برنامه‌ریزی‌های انجام شده گفت: مهیا شدن شرایط مناسب برای برگزاری این جشنواره و میزبانی مناسب از میهمانان عزیز این رقابت‌ها به همت و تلاش دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و اداره تربیت بدنی دانشگاه بود.

دکتر «پژمان نعمت الهی» ضمن تبریک به ورزشکاران حوزه حراست و حفاظت فیزیکی برتر این جشنوراه، اعلام کرد: ۱۸۰ نفر از همکاران ورزشکار حراست از دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی شیراز، هرمزگان، یاسوج، لارستان، گراش و جهرم در رشته‌های تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او در ادامه از تلاش‌های همکاران مجموعه حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برگزاری مطلوب مسابقات انتخابی پنجمین جشنواره ورزشی حراست های دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه قطب پنج کشور نیز، قدردانی کرد.

دکتر نعمت الهی با آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی کارکنان مجموعه سلامت، ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری چنین برنامه هایی، گامی موثر در ایجاد نشاط، امیدآفرینی و تامین سلامت کارکنان برداشته شود.

این جشنواره ورزشی در مجتمع فرهنگی آموزشی ورزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 103609
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب