جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/16
  • - تعداد بازدید: 857
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

پایان کار تیم ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ارزیابان اعتباربخشی موسسه ای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پس از دو روز ارزیابی از حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به کار خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در آیین پایان ارزیابی دانشگاه از سوی تیم ارزیابی وزارت بهداشت گفت: ارزیابان در حقیقت آینه ای هستند که ضمن بررسی کارشناسانه مسایل مختلف در دانشگاه ها، به بهبود امور و ارتقای سطح کیفیت ارایه خدمات حوزه سلامت، کمک کنند.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره پیشبرد امور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت جمعی و شورایی افزود: تمام ارکان دانشگاه خود را در زمینه مسایل مختلف دانشگاه دغدغه مند و صاحب فرآیند می دانند و با کمک جمعی، دانشگاه رو به جلو حرکت می کند و این حسن دانشگاه علوم پزشکی شیراز محسوب می شود.

او با تاکید بر اهمیت اموری مانند آموزش و کیفیت خدمات در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: مجموعه مدیریتی دانشگاه از ارتقای افراد و پیشرفت کارها استقبال می کنند و در این مسیر، همراه و یاور مجموعه از جمله اساتید، دانشجویان و کارکنان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از تلاش دو روزه تیم ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بررسی مسایل حوزه های مختلف دانشگاه، تقدیر کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین با تقدیر از ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این اقدام را موجب بهبود روند امور دانشگاه و ارتقای کیفیت خدمات دانست.

دکتر «محسن رازقی» افزود: نتایج ارزیابی های دانشگاه سبب می شود تا کارها به شکل بهتری اجرایی و بیشترین بهره وری از امکانات موجود در دانشگاه انجام شود.

او همچنین اعلام کرد: در دانشگاه نیز مسایل به طور مداوم از سوی مسوولان دانشگاه و کارگروه های مربوطه ارزیابی می شود و عملکردها در حوزه های مختلف مورد ارزشیابی قرار می گیرد.

کسب تجربه از فعالیت های دانشگاه ها؛ نخستین هدف اعتباربخشی موسسه ای

مسوول تیم ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در آیین پایانی ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه اعضای تیم ارزیابی هر دانشگاه و کلان منطقه، از سایر دانشگاه ها و کلان منطقه های کشور هستند، گفت: نخستین هدف اعتباربخشی موسسه ای، کسب تجربه از فعالیت های دانشگاه ها است و ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به ما این امکان را می دهد که از تجربیات این دانشگاه و سایر دانشگاه های کلان منطقه پنج کشور بهره مند شویم.

دکتر «پیام خزائلی» افزود: اعتباربخشی موسسه ای فرآیندی است که تمام حوزه ها و بخش های یک مجموعه را مورد ارزیابی قرار می دهد و تمام ارکان دانشگاه در این فرآیند بررسی می شود و تنها مربوط به بخش خاصی از دانشگاه نیست.

او انجام دو روز ارزیابی اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را فرصتی مناسب برای آشنایی و بهره مندی از اقدامات، فعالیت ها و تجربه های دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاهی قدیمی و با پیشینه خوب علمی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی برشمرد.

در این آیین اعضای تیم ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت، پیشنهادات خود را در زمینه ارتقای امور مرتبط با حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به رئیس، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه ارایه کردند.

این آیین ظهر امروز، شانزدهم مهر 1402 ، در مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی( EDC) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 89250
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب