جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/26
  • - تعداد بازدید: 206
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در دومین نشست شورای هماهنگی امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

وضعیت ارایه خدمات سلامت دهان و دندان و دندانپزشکی در فارس، بررسی شد

دومین نشست شورای هماهنگی امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز با حضور رییس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در دومین نشست شورای هماهنگی امور دندانپزشکی دانشگاه، بر ارتقای سلامت دهان و دندان و بهینه کردن خدمات در این حوزه تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» همچنین در این نشست پس از شنیدن خلاصه اقدامات حوزه دندانپزشکی در معاونت های درمان و بهداشت دانشگاه، آخرین وضعیت ارایه خدمات سلامت دهان و دندان و دندانپزشکی در شیراز و شهرستان های استان را مورد بررسی قرار داد.

دکتر «محسن رازقی» مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه ریزی دانشگاه نیز در این نشست ضمن بررسی وضعیت ارایه خدمات سلامت دهان و دندان و دندانپزشکی در سطح شیراز و استان فارس، به بیان راهکارهای ارایه خدمات این حوزه و هم افزایی بین معاونت های مختلف دانشگاه در این زمینه پرداخت.

همچنین در این نشست اعضای شورای هماهنگی امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیشنهادات و دیدگاه های خود را در حوزه دهان و دندان و دندانپزشکی مطرح کردند.

دومین نشست شورای هماهنگی امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز بیست و ششم خرداد 1403 با حضور رییس دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 103752
کلیدواژه
حبیب ا... یخاری
خبرنگار

حبیب ا... یخاری

تنظیمات قالب