جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/30
  • - تعداد بازدید: 147
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

هم اندیشی مسوولان بیمارستان حضرت زینب(س) و مسوولان موسسه خدمات درمانی بسیجیان پیرامون ارایه خدمات درمان ناباروری

در نشست هم اندیشی مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) با مسوولان موسسه خدمات درمانی بسیجیان راهکارهای استفاده از ظرفیت های بسیج در طرح رویش امید(حمایت از زوج های نابارور)، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)، مدیر مرکز با اشاره به سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر جوانی جمعیت با افزایش درمان ناباروری گفت: یکی از ابزارها و مولفه های افزایش جمعیت، کمک به زوج نابارور است و زوج هایی هستند که تمایل به فرزندآوری دارند، اما درگیر مشکلاتی در زمینه باروری هستند به همین دلیل باید بخشی از حمایت ها را به سمت این زوج ها سوق داد.

«سهیلا رفیعی» با اشاره به ارائه خدمات ناباروی و فعالیت تخصصی در این مرکز افزود: بیمارستان حضرت زینب(س) با ارتقای تجهیزات و افزایش مراجعان درمان نازایی با توجه به سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر جوانی جمعیت بر اساس آمارهای موجود نرخ باروری در سطح خدمات درمانی به زوج های نابارور، نقش بسزایی در درمان ناباروری در استان داشته و امیدواریم امضای تفاهمنامه همکاری بتواند هم برای زوج های جوان راهگشا و هم پاسخی به دغدغه های مقام معظم رهبری باشد.

او با اشاره به اینکه طرح «رویش و امید» و حمایت از زوج های نابارور که برای بسیجیان و محرومان بی بضاعت برنامه ریزی شده است، اظهار امیدواری کرد با اجرای چنین طرح هایی بتوانیم به آنها کمک کنیم و در راستای تحقق اهداف این موسسه خدمات درمانی بسیجیان طرح ملی رویش امید که همان حمایت از زوج ‌های نابارور است ضمن ارتقای سلامت زوج ها است، باشیم.

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان نیز در این نشست با قدردانی از مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) برای همکاری با این موسسه، با ارایه مطالبی پیرامون اهداف، رویکردها و برخی برنامه های این موسسه، گفت: موسسه خدمات درمانی بسیجیان در طرح رویش امید با هدف توسعه دسترسی همه افراد جامعه به خدمات درمان ناباروری علاوه بر ارتقای سلامت زوج ها سایر ابعاد سلامت آنان مانند ابعاد اجتماعی، روانی و معنوی خانواده نیز  شکل گرفته است.

«جواد عباسی» با بیان این مطلب که جامعه هدف ما نیروهای بسیجی و محرومان هستند به نقش آفرینی های موثر بسیج، به عنوان یک مجموعه مردمی موفق و پیشرو در عرصه های گوناگون کشور اشاره کرد.

او افزود: موسسه خدمات درمانی بسیجیان، خود را مکلف و ملزم به ارائه خدمات به همه محرومان کشور می داند و حمایت های مالی که قرار است در چرخه درمان زوج های نابارور بسیجی انجام شود، از طریق موسسه تامین درمان بسیجیان کشور انجام شود.

در این نشست، بر تداوم برگزاری و برنامه ریزی برای استفاده جامع تر از توانمندی بسیج در زمینه سیاست های جوانی جمعیت جوانی تاکید شد.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 105510
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب