جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/02
  • - تعداد بازدید: 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هم اندیشی در زمینه پایش رعایت استانداردهای اخلاق حرفه ای و پوشش دانشجویان، در مراکز آموزشی درمانی

نشست هم اندیشی در زمینه پایش رعایت استانداردهای اخلاق حرفه ای و پوشش دانشجویان در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور رئیس و معاونان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این نشست هم اندیشی گفت: با توجه به ویژگی ها و تفاوت های فضای آموزشی و علمی، حفظ شأن و حرمت دانشگاه و محیط آموزشی ضروری است.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: محیط آموزشی و درمانی در تمام دنیا جایگاهی خاص و مقدس دارد و حضور در آن تابع قوانین و مقرراتی است که همه موظف به اجرای آنها هستند.

او دستاورد رعایت اینگونه استانداردها را موجب احساس امنیت و آرامش بیماران و مارجعان در این محیط عنوان کرد و با اشاره به فرهنگ ایرانی و اسلامی، احترام و تکریم بیماران و مراجعان را یک اولویت مهم برشمرد.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، مهمترین کار برای بهبود حفظ شأن و منزلت در فضاهای آموزشی درمانی را ایجاد فضای اندیشه ورزی و فراهم ساختن ساز و کارهای مناسب این فضاها با توجه به فرهنگ دینی، مذهبی و ملی عنوان کرد.

دکتر «محمود نجابت» در ادامه بر تعامل بیشتر معاونت های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی با برگزاری مستمر نشست های هم اندیشی ماهیانه در راستای بهبود پوشش در محیط های علمی و درمانی تاکید کرد.

دکتر «افشین امینی» معاون آموزشی، دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و معاونان آموزشی تعدادی از بیمارستان های شیراز، دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کردند.

این نشست یکم اردیبهشت 1403، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 99653
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب