جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/24
  • - تعداد بازدید: 225
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

نشست کمیته تدابیر ویژه دارو، تجهیزات پزشکی برگزار شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست کمیته تدابیر ویژه دارو، تجهیزات پزشکی، بر اهمیت برنامه ریزی منسجم در این زمینه با هدف پیشگیری از کمبودهای احتمالی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم، با قدردانی از فعالان حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در استان، به ویژه در بحران های سلامت محور نظیر دوران کرونا، لازمه پیشبرد موفق اقدامات در این زمینه را برنامه ریزی منسجم برای تامین داروها و تجهیزات پزشکی ضروری دانست.

او در این نشست ضمن بررسی اقدامات انجام شده در مورد رفع کمبودهای دارویی و تامین نیازهایی دارویی مردم، راهکارهایی در این زمینه ارایه داد و موارد مرتبط با پرداخت مطالبات شرکت های پخش دارو را ارزیابی کرد.

دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دبیر این کمیته نیز در این نشست تامین دارو برای بیماران و توزیع آن در داروخانه ها را از اولویت های اصلی این معاونت برشمرد و گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه دارو ارائه داد.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان و مدیران ارشد دانشگاه، نمایندگان سازمان های بیمه گر، رییس انجمن داروسازان فارس و نماینده انجمن صنعت پخش دارو دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که  دیدگاه های خود را پیرامون موارد مطرح شده مطرح کردند.

در این نشست گزارشی در خصوص بازدیدهای انجام شده از داروخانه ها و کمبودهای دارویی، تامین اعتبار و سهمیه بندی های انجام شده در خصوص تامین و پخش دارو در سطح استان فارس، اولویت بندی تامین داروهای مورد نیاز بیماران، ارایه شد.

این نشست صبح امروز یکشنبه، بیست و چهارم تیر 1403 در دفتر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 105345
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب