جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/01/21
  • - تعداد بازدید: 660
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی هیات تحریریه مجله IJMS دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور رییس دانشگاه برگزار شد

در نشست هم اندیشی اعضای هیات تحریریه مجله IJMS دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با رییس دانشگاه، جایگاه بین المللی این نشریه علمی تبیین و راهکارهای ارتقای آن بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان، از پیگیری و تلاش اساتید در راستای ارتقای مجله و سطح علمی دانشگاه در سال گذشته قدردانی کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس تلاش برای توسعه پژوهش های سلامت محور اساتید و پژوهشگران دانشگاه را یکی از محورهای مهم رشد علمی دانشگاه خواند.

او از پیگیری و تلاش های اساتید و پژوهشگران دانشگاه برای کسب موفقیت های دانشگاه به ویژه در راستای توسعه خدمت رسانی و تامین سلامت مردم قدردانی و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

دکتر «فرید زند» سردبیر مجله IJMS نیز در این نشست با اشاره به کیفیت مقاله های منتشر شده در مجله IJMS دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح دنیا، عنوان کرد: اساتید و پژوهشگرانی از کشورهای مختلف از جمله آمریکای شمالی، مکزیک، ایالات متحده آمریکا، انگلیس و کشورهای منطقه مانند ترکیه، عراق و عربستان، مقالات علمی خود را به مجله IJMS بین‌المللی دانشگاه ارسال کرده اند.

دیگر اعضای هیات تحریریه دانشگاه نیز در این نشست به بیان دیدگاه های خود پیرامون بهبود روند توسعه این نشریه علمی بین المللی پرداختند.

این نشست صبح امروز سه شنبه، بیست و یکم فروردین 1403 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 99024
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب