جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/14
  • - تعداد بازدید: 266
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رییس بهداشت و درمان اداره کل زندان های فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به منظور تسهیل فرآیند اعزام بیماران و ارایه خدمات درمانی به گروه‌های آسیب‌پذیر زندان‌ها، با رییس بهداشت و درمان اداره کل زندان های استان فارس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه با تاکید بر اینکه ارایه خدمات درمانی به هنگام و استاندارد به زندانیان یکی از اولویت‌های مجموعه سلامت است، گفت: زندانیان یکی از قشرهای آسیب‌پذیر و در معرض خطر هستند و مجموعه معاونت درمان بیش از پیش آماده همکاری برای ارایه خدمات درمانی به آنان است.

دکتر «مهرداد شریفی» با اعلام آمادگی در راستای تأمین برخی از تجهیزات پزشکی مرکز درمانی زندان، تاکید کرد: باید تلاش شود تا حد امکان، ارایه خدمات درمانی در مرکز درمانی زندان به بیماران ارایه شود.

نحوه ارایه خدمات اعزام، بستری و ترخیص بیماران، توسعه ارایه خدمات تخصصی درمانی در مرکز درمانی زندان از جمله موارد مطرح شده در این نشست هم اندیشی بود.

«مهرداد برومندی» رییس بهداشت و درمان اداره کل زندان های فارس و «امین شریفی» کارشناس سلامت روان اداره کل زندان های استان فارس نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از نحوه ارایه خدمات درمانی به زندانیان، به بیان چالش ها و نیازمندی های مرکز درمانی زندان پرداختند.

دکتر «زهرا معتمدی» رییس مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه نیز در این نشست با معرفی خدمات ارایه شده در این مرکز، بر آمادگی «MCMC» برای پیگیری نحوه اعزام بیماران و ارایه مشاوره های پزشکی به پزشکان مرکز درمانی زندان تاکید کرد.

این نشست صبح امروز یکشنبه چهاردهم خرداد 1403 در دفتر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106089
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب