جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/09
  • - تعداد بازدید: 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

نشست های هم اندیشی شورای عالی مراکز تحقیقات فرآوری گیاهان دارویی و مراقبت های روان جامعه نگر برگزار شد

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعضای شورای عالی دو مرکز تحقیقات فرآوری گیاهان دارویی و مراقبت های روان جامعه نگر به صورت جداگانه، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست هم‌اندیشی ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای مراکز تحقیقاتی دانشگاه، بر اهمیت بهره من دیز دستاوردهای پژوهشی در این زمینه تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با تاکید بر تلاش اعضای دو شورای مراکز تحقیقات فرآوری گیاهان دارویی و مراقبت های روان جامعه نگر در زمینه بهبود و ارتقای وضعیت این مرکز تحقیقاتی، راهکارهایی در خصوص ارتقای سطح کیفی پژوهش ها و توانمندی های این مراکز تحقیقاتی ارایه داد.

در این نشست ها که به صورت جداگانه برگزار شد، گزارش هایی از عملکرد، وضعیت کلی و ارزشیابی سه سال گذشته این مراکز تحقیقاتی ارایه و چالش ها و دغدغه های اعضای این مراکز تحقیقاتی، با حضور مسوول ارشد حوزه سلامت فارس مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ها، توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده از سوی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برای مراکز تحقیقاتی دانشگاه ارایه داد.

همچنین دیگر اعضای این نشست ها، پیرامون توانمندی ها و نیازمندی های این مراکز تحقیقاتی دانشگاه، مطالبی عنوان کردند و در خصوص موارد مطرح شده در این نشست به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست های هم اندیشی، با رای اعضای شورای این دو مرکز تحقیقاتی، دکتر «محمدمهدی زرشناس» به عنوان رییس مرکز تحقیقات فرآوری گیاهان دارویی و دکتر «مریم شایگان» به عنوان رییس مرکز تحقیقات مراقبت های روان جامعه نگر دانشگاه انتخاب شدند.

دکتر «نگار آذرپیرا» رئیس برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص) و دبیر شورای عالی مراکز تحقیقات دانشگاه و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند.

این نشست های هم اندیشی صبح امروز دوشنبه، نهم مهر 1403، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شدند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 109544
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب