جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/21
  • - تعداد بازدید: 395
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در فارس؛

نشست شورای گفت و گوی استانی دولت و بخش خصوصی تشکیل شد

هشتمین نشست شورای گفت و گوی استانی دولت و بخش خصوصی، با حضور مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در این نشست با اشاره به نقش موثر محصولات غذایی در سلامت جامعه، امنیت غذایی و ایمنی محصولات غذایی تولید شده را یک خط قرمز و از مهم ترین موضوعات مورد توجه سازمان غذا و دارو عنوان کرد.

دکتر «فرامرز خدائیان» دولت و بخش خصوصی را در مسیر خدمت رسانی، همراه با یکدیگر خواند و افزود: در راستای تحقق این هدف، لازم است موارد ابلاغی به استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز دیگر عضو این نشست بود که تشکیل شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را کاری ارزشمند خواند و گفت: این شورا می تواند به استقلال واقعی کشور منجر شود و با توجه مشکلات و تحریم های موجود، نتایج آن قابل مشاهده خواهد بود.

دکتر «سید وحید حسینی» از فعالیت حدود ۴۷ هزار واحد صنفی در فارس خبر داد و افزود: در هر مجموعه ای اعم از دولتی و خصوصی، باید مصالح مردم و کشور مدنظر قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با اشاره به روند افزایشی سالانه بروز سرطان ها، اهمیت توجه به الگوی تغذیه ای مناسب و همچنین گرایش به غذاهای سالم و غذاهای سنتی و ملی را از جمله راهکارهای اثربخش در این زمینه برشمرد.

این نشست صبح امروز بیست و یکم تیر 1402، با حضور مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعدادی از مسوولان استانی و مسوولان اتاق بازرگانی و صنایع فارس، در سالن شهید «قاضی» استانداری فارس برگزار شد.

پایان خبر 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 88038
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب