جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/18
  • - تعداد بازدید: 291
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

نشست شورای عالی 2 مرکز تحقیقاتی در برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص)، در نشست های جداگانه ای، با مسوولان و اعضای مرکز تحقیقات علوم بهداشتی و مرکز تحقیقات پایه در بیماری های عفونی دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در دیدار با اعضای هیات علمی و اساتید مرکز تحقیقات علوم بهداشتی، دانشکده بهداشت را از واحدهای برتر و تاثیرگذار دانشگاه برشمرد و ارتباط با سایر حوزه ها را از ویژگی های حوزه بهداشت در پیشبرد اهداف سلامت محور عنوان کرد.

او «آموزش» و «پژوهش» را دو رکن مهم دانشگاه برشمرد که در مجموعه دانشگاه، در کنار یکدیگر معنا می یابند و افزود: توانمندی های دانشگاه در این دو حوزه، ارتقای بیشتر رتبه های علمی و پژوهشی دانشگاه را در پی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با اعضای هیات علمی و اساتید مرکز تحقیقات پایه در بیماری های عفونی نیز، برنامه ریزی در راستای تقویت مقالات و پژوهش ها در راستای ارتقای رتبه های حوزه پژوهش دانشگاه را ضروری دانست.

دکتر حسینی با اشاره به افزایش بودجه های پژوهشی دانشگاه طی سه سال اخیر اظهار کرد: با تلاش های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، روند رو به رشدی را در این حوزه شاهد بوده ایم.  

در این نشست ها که با همراهی دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر «نگار آذرپیرا» رئیس برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، اعضای این دو مرکز تحقیقاتی مهم ترین چالش ها و دغدغه های خود را مطرح کرده و دیدگاه های خود را پیرامون رفع موارد، ارائه دادند.

این نشست امروز، هجدهم تیر 1403، در برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 105039
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب