جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/17
  • - تعداد بازدید: 149
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

نشست توجیهی دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ برگزار شد

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری نشست توجیهی دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری سیمرغ، ویژه کارشناسان و رابطان روابط عمومی دانشکده ها و مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «عباس سلطانی» گفت: 25 نفر از کارشناسان و رابطان روابط عمومی دانشکده ها و مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نشست توجیهی دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری سیمرغ حضور یافتند.

او هدف از برگزاری این نشست را آشنایی هر چه بیشتر فعالان فرهنگی دانشگاه با قوانین و ضوابط دوازدهمین جشنواره سیمرغ معرفی کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه، ایجاد شور و فضای رقابتی به منظور شرکت حداکثری علاقمندان به مباحث فرهنگی و هنری در این رویداد بین المللی را از دیگر اهداف برگزاری این نشست برشمرد.

او اظهار کرد: در این گردهمایی فرهنگی، آیین نامه رسمی جشنواره سیمرغ و روش های ثبت نام ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید، به صورت کامل توضیح و به سوالات حاضرین نیز پاسخ داده شد.

سلطانی افزود: دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ در 6 گروه جداگانه شامل دانشجویان دانشگاه های تابعه وزارت بهداشت، کارکنان نظام سلامت و فارغ‌التحصیلان دانشگاه های وزارت بهداشت، اساتید، اعضای هیات علمی و جامعه پزشکی وزارت بهداشت، شبکه‌های بهداشت و بهورزان، دانشجویان غیر ایرانی در حال تحصیل در دانشگاه های تابعه وزارت بهداشت و بخش ملی ویژه عموم افراد برگزار می شود.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش رسیده، مهلت ثبت نام در این جشنواره فرهنگی و هنری، تا بیست اسفند سال جاری، تمدید شده است.

علاقمندان به حضور در این رویداد ارزشمند بین المللی، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به آدرس الکترونیک https://festivalf.behdasht.gov.ir/ مراجعه کنند.

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 92679
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب