جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/22
  • - تعداد بازدید: 177
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

موفقیت تیم نشریاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رویداد فرهنگی «رامند»

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از موفقیت تیم نشریاتی دانشگاه در نخستین دوره از رویداد فرهنگی «رامند» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «عباس سلطانی» با بیان اینکه اولین دوره از رویداد آموزشی و مهارتی «رامند» با کسب مقام اول توسط تیم نشریاتی «جاد» این دانشگاه به پایان رسید، توضیح داد: رویداد فرهنگی «رامند» توسط سه دستگاه اجرایی شامل خانه نشریات دانشگاه شیراز، جهاد دانشگاهی فارس و دانشگاه علمی کاربردی شیراز و در سه بخش مجزا برگزار شد.

او ادامه داد: این رویداد فرهنگی نشریاتی، با هدف ارتقای سطح سواد رسانه‌ای، روزنامه نگاری علمی و نقش آفرینی موثر دانشجویان در ساختار اطلاع رسانی و روزنامه نگاری، برنامه ریزی و به نحو شایسته ای برگزار شد.

این مقام مسوول در دانشگاه، اعضای این تیم نشریات دانشجویی را شامل «نازیلا کاظمی»، «فاطمه رنجبری» و «حدیث قبادی» معرفی کرد.

سلطانی اعلام کرد: همچنین در جریان انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، «علی پروین زاده» دانشجوی رشته پزشکی شیراز و سردبیر نشریه «تلنگر» با کسب بالاترین آراء به عنوان عضو اصلی این شورا انتخاب شد.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه، کسب افتخارات فرهنگی در سطوح استانی و کشوری را نشانه ای از جایگاه ویژه این مرکز آموزش عالی پزشکی در سطح کشور دانست.

او از برنامه ریزی برای ارائه آموزش های مداوم و مستمر با هدف توان افزایی علمی و فرهنگی برای دست اندرکاران نشریات دانشجویی و نیز جذب استعدادهای نهفته در سال جاری خبر داد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 87663
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب