جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/30
  • - تعداد بازدید: 408
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در جمع دانشجویان: کار گروهی؛ یکی از رویکردهای پژوهشگران موفق جهان است

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست اندیشه ورزی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه، از کار گروهی به عنوان یکی از رویکردهای پژوهشگران موفق جهان نام برد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با تاکید بر این مهم، ارتباط با انجمن های علمی دانشجویی، انسجام فعالیت ها و پیشگیری از ریزش نیروها را برای پیشرفت کمیته تحقیقات دانشجویی ضروری برشمرد.

توجه به آراستگی فضای کار و طراحی و به روز رسانی مناسب وبگاه کمیته تحقیقات دانشجویی، از دیگر مواردی بود که دکتر «محمد‎هاشم هاشم ‎پور» در این نشست به آن تاکید کرد.

او یکی از خواسته های دانشجویان در این نشست را ارایه واحدهای درسی مرتبط با پژوهش در اوایل ورود دانشجویان به دانشگاه عنوان کرد که در مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بیان کرد: طبق بازخوردی که در این نشست از اعضای کمیته تحقیقات دانشجویی دریافت شد، بیشتر دانشجویان متقاضی شرکت در کارگاه های آموزشی هوش مصنوعی و علوم نوین هستند که از سوی کمیته پیشگفت نیز در حال پیگیری است.

به گفته دکتر هاشم ‌پور، کار دانشجویی و نیز عنوان شدن نام دانشجویان و وابستگی سازمانی(Affliation) کمیته تحقیقات در مقالات از دیگر موارد مطرح شده از سوی اعضای دانشجویی این کمیته بود که به آنها پاسخ داده شد.

در این نشست که با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات این معاونت برگزار شد، از تلاش های دکتر «نیما مهدی زادگان» سرپرست پیشین کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه، در زمان تصدی این مسوولیت قدردانی و دکتر «علی امانتی» به عنوان سرپرست جدید این کمیته معرفی شد.

پایان خبر

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 87179
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب