جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/01
  • - تعداد بازدید: 186
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز فیزیوتراپی؛

فعالیت های نوین و اثربخش فیزیوتراپیست ها در بازتوانی، توانبخشی و کاهش درد بیماران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی با گرامیداشت فرا رسیدن دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی، از تلاش های فعالان این عرصه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این پیام از فیزیوتراپیست ها به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های حوزه سلامت در بازتوانی و کاهش درد بیماران نام برد.

در پیام دکتر شریفی آمده است:

کارهایی که در راستای کاهش درد بیماران و دردمندان انجام می‌شود از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و فیزیوتراپی یکی از دانش ‌هایی است که در خدمت سلامت و تندرستی انسان ‌ها و کاهش رنج‌ بیماران فعالیت می کند.

نقش همکاران فیزیوتراپیست همواره به عنوان بازوی حرفه ای و توانمند تیم درمان برای بیماران نجات بخش و پر اهمیت بوده است.

امروزه با ارایه خدمات دانش ‌آموختگان این رشته، بازتوانی و سرعت بخشیدن بهبودی بیماران نقش این گروه از جامعه‌ پیراپزشکی را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.

نامگذاری دوم مرداد به عنوان روز ملی فیزیوتراپی علاوه بر آنکه نشان دهنده اهمیت و جایگاه این حرفه در نظام سلامت بوده، اعتماد و اطمینان مجموعه بهداشت و درمان کشور  را به توان علمی و عملی دانش آموختگان این رشته در تسکین و درمان آلام بیماران را گواهی می‌دهد که رشته فیزیوتراپی به همت بلند فیزیوتراپیست‌ ها، شانه به شانه شاخه ‌های دیگر علوم پزشکی، راه تعالی و پیشرفت را طی می کند.

اینجانب روز ملی فیزیوتراپی را به همکاران و فعالان این عرصه که در پیشبرد اهداف علمی و درمانی مبتنی بر نیاز جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون این قشر زحمتکش و پرتلاش را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

دکتر مهرداد شریفی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 88162
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب