جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/21
  • - تعداد بازدید: 561
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به مناسبت بزرگداشت روز مقام شهید؛

فرزندان شاهد شاغل در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تجلیل شدند

در آستانه روز بزرگداشت مقام شهید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرزندان شاهد شاغل در ساختمان مرکزی دانشگاه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در ساختمان مرکزی دانشگاه به نمایندگی از فرزندان و خانواده های شاهد دانشگاه، یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی را که با جانفشانی، فرهنگ غنی شهادت را متعالی ساختند، گرامی داشت.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: مجموعه سلامت و جامعه اسلامی، قدردان شهدا و خانواده های آنان است و در راستای پاسداشت حرمت خون شهیدان و تامین سلامت مردم تلاش می کند؛ در روزهای بحرانی کرونا نیز یازده شهید از خانواده سلامت فارس در تحقق این رسالت، به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

او فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در دانشگاه از سرمایه های ارزشمند دانشگاه دانست و با تاکید بر تلاش برای حفظ جایگاه و شان شاهد و ایثارگر، رسالت آنان را در جامعه، ویژه خواند.

رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد تا شهدا شفیع ما در آخرت باشند و گفت: از خداوند متعال می خواهیم که نیت و فعالیت های ما، همگام با مسیری باشد که شهدا پیمودند.

«مجتبی حدائق» مشاور رییس و دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در این ستاد، ارایه داد.

همچنین فرزندان شاهد شاغل در ساختمان مرکزی دانشگاه به نمایندگی از فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران دانشگاه، در این نشست به بیان دغدغه ها و خواسته های خود پرداختند.

این نشست صبح امروز دوشنبه، بیست و یکم اسفند 1402، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 97528
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب