جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/08/29
  • - تعداد بازدید: 295
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت مرکز بهداشت شهدای والفجر انجام شد؛

عملیات پاکسازی معابر و جمع آوری زباله در روستای گردخون

رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر از اجرای عملیات پاکسازی معابر، لایروبی جوی ها و جمع آوری زباله در سطح روستای گردخون با مشارکت پاکبانان شهرداری منطقه ۷ شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای والفجر، دکتر «علیرضا شریعتی» با اعلام این مطلب گفت: با توجه به وجود مشکلات بهداشتی و شکایت های مختلف اهالی منطقه از وضعیت بهداشت محیط روستای گردخون مبنی بر دفع غیر بهداشتی فاضلاب، عملیات پاکسازی معابر و جمع آوری زباله ها با همکاری شهرداری منطقه ۷ شیراز انجام شده است.

او هدف از این اقدام را پیشگیری از بروز بیماری های واگیر، روان‌ سازی، دفع پساب ‌ها و جلوگیری از بوی نامطبوع فاضلاب در جداول عنوان و اضافه کرد: بر مبنای اصول بهداشتی و بهسازی زیست محیطی، زباله ها که منشاء انواع آلودگی هستند باید در کمترین زمان دفع شود، زیرا باعث انتشار و انتقال بیماری، ایجاد بو و چشم اندازهای بد و نشت شیرابه زباله ها و در نتیجه آلودگی شدید محیط زیست می شود.

«محمدعلی محسنی پور» کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر نیز حفظ و ارتقای سطح بهداشت و سلامت محیط زیست را مهم دانست و از شهروندان خواست از رها کردن زباله در خیابان ها و معابر سطح شهر خودداری و در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست مشارکت بیشتری داشته باشند./ م.اصل نژاد

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 90431
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب