جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/06
  • - تعداد بازدید: 272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

ظرفیت ها و چالش های حوزه سلامت شهرستان استهبان بررسی شد

در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با فرماندار و مسوولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان استهبان، ظرفیت ها و چالش های حوزه سلامت این شهرستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در این نشست، ضمن هم اندیشی در راستای ارتقای حوزه سلامت در شهرستان استهبان، از همکاری مسوولان این شهرستان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردانی کرد.

او با تاکید بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود در شهرستان استهبان، افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی با کیفیت را امری ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد تا با تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی این شهرستان، شاهد ارتقای هر چه بیشتر خدمات حوزه سلامت شهرستان استهبان باشیم.

فرماندار شهرستان استهبان نیز در این نشست هم اندیشی ضمن بیان ظرفیت ها و چالش های حوزه سلامت این شهرستان، اعلام کرد: در راستای تحقق اهداف سلامت محور و ارتقای خدمات به مردم، از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده می کنیم.

دیگر مسوولان شهرستان استهبان نیز با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح خدمات بهداشتی درمانی و تلاش بیشتر برای دستیابی به اهداف سلامت محور این شهرستان، چالش های و دغدغه های حوزه سلامت این شهرستان را مطرح کردند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 92135
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب