جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/01
  • - تعداد بازدید: 445
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

طنین مهر در مجتمع آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صدا درآمد

آیین نواختن زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مجتمع آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این آیین از تلاش مسوولان، آموزگاران و کارکنان مجموعه آموزشی فرهنگی علوم پزشکی شیراز قدردانی کرد و آغاز ماه مهر و سال تحصیلی جدید را به تمامی دانش آموزان، به ویژه در مجتمع آموزشی علوم پزشکی شیراز تبریک گفت.

او تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با ماه ربیع الاول را خوش یمن دانست و ابراز امیدواری کرد که این مناسبت و تقارن معنوی، برای دانش آموزان سرشار از برکت و موفقیت باشد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس، دانش آموزان را وارثان آینده و افتخاران کشور خواند و ابراز امیدواری کرد تا با آغاز ماه مهر، مهر و نشاط در مدرسه ها جاری شود.

او با تاکید بر اینکه همه باید شکرگزار خداوند متعال باشیم؛ بهترین شیوه شکرگزاری را عمل به وظیفه و کسب علم و دانش دانست و با بیان اینکه بسیاری از شما دانش آموزان از اعضای خانواده علوم پزشکی و از فرزندان اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه هستند، عنوان کرد: پدران و مادران شما به صورت شبانه‌روزی در حال ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی آموزشی و درمانی به مردم و الگویی علمی و عملی برای فرزندان خود و جامعه هستند.

تاکید رییس دانشگاه بر حفظ اخلاق، ارتقای فرهنگ و تلاش در مسایل علمی

رعایت ادب، اخلاق، احترام به پدر و مادر و آموزگار، کسب هر چه بیشتر علم و دانش اندوزی، از دیگر تاکیدات رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین بود.

دکتر سید وحید حسینی با تاکید بر اینکه تلاش کنید تا بهترین باشند، از دانش آموزان خواست تا به صورت کاربردی، به فراگیری محتوای درسی بپردازند.

رییس مجتمع آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین حضور رییس دانشگاه همزمان با آغاز سال تحصیلی را مایه امید و حمایت های مسوولان دانشگاه را در رسیدن به اهداف متعالی این مجموعه آموزشی، بسیار موثر دانست.

دکتر «علی شفیعی فرد» با آرزوی آغازی موفق در مسیر دانش برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، فرا رسیدن ماه مهر، ماه شکفتن و تعالی دانش آموزان را تبریک گفت و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انحام شده در این مجتمع افزود: نتایج علمی بسیار مطلوبی در سال تحصیلی گذشته از سوی دانش آموزان این مدرسه رقم خورد.

در این برنامه که صبح امروز، یکم مهر، با همراهی دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی دانشگاه و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه انجام شد، آغاز سال تحصیلی جدید با اجرای سرود ملی از سوی گروه مارش نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حضور معنوی خادمان حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با به همراه داشتن پرچم حرم مطهر، گرامی داشته شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 88967
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب