جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/01
  • - تعداد بازدید: 63
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد:

ضرورت وحدت رویه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه 5 کشور در ارایه خدمت به فرزندان شاهد و ایثارگر

.

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همایش دبیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور، بر ضرورت وحدت رویه در زمینه ارائه خدمت به فرزندان شاهد و ایثارگر تاکید کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «مجتبی حدائق» در این همایش با بیان اینکه امنیت و آرامش موجود در کشور را مدیون از خودگذشتگی، جانفشانی و فداکاری های ایثارگران، جانبازان و شهدا هستیم، رسالت ستادهای شاهد و ایثارگر را حمایت، هدایت و توسعه خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگر دانست.

او ادامه داد: باید زمینه های دستیابی فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج به درجات علمی تقویت شود.



حدائق، هدف از برگزاری این همایش را هم اندیشی دبیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور در راستای تقویت وحدت رویه و همگام سازی سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت، برای رسیدن به یک نتیجه اثربخش عنوان کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، موضوع همیار آموزشی را جزو سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت و جشنواره ملی ایثار را از جمله محورهای همایش دبیران ستاد های شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور عنوان کرد.

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در این همایش بر تقویت وضعیت آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و شناسایی دانشجویان نخبه و برنامه ریزی برای آینده شغلی و تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کرد.


دکتر «حجت صفی یاری» مسوول دانشجویی ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این همایش ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات این ستاد، به مسایلی در زمینه همیار آموزشی، جشنواره ملی ایثار، راهکارهای امتیازآوری دانشجویان، تقویت طرح های آموزشی، آسیب شناسی و حمایت دانشجویان شاهد و ایثارگر پرداخت.

رییس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز در حاشیه این نشست با اشاره به بیان موضوعات مختلف از جمله طرح همیار آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و جشنواره ملی ایثار در این گردهمایی، از تداوم برگزاری چنین نشست‌هایی به صورت فصلی با حضور دبیران ستاد های شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور خبر داد.

صدیقی همچنین پیرامون اطلاع رسانی در مورد خدمات آموزشی و بخشنامه های وزارت بهداشت از طریق وب سایت ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، توضیحاتی ارایه داد.

در این همایش دبیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و دانشکده های کلان منطقه پنج کشور نیز دیدگاه ها، پیشنهادات و چالش های این حوزه را مطرح کردند و در این خصوص هم اندیشی شد.

همایش دبیران ستاد های شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور صبح امروز، یکم اسفند، در مجتمع ولایت دانشگاه برگزار شد./105

پایان خبر
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 74609
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب