جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/13
  • - تعداد بازدید: 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شناسایی و معدوم سازی 20 کیلوگرم فرآورده های فرآوری شده خام دامی تاریخ گذشته در لامرد

در بازدید کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان لامرد از یک واحد صنفی، 20 کیلوگرم فرآورده های فرآوری شده خام دامی تاریخ گذشته، شناسایی و جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لامرد، کارشناس مسوول بهداشت محیط شبکه گفت: با هدف تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی مصرفی شهروندان، روزانه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید می شود که در همین راستا، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان لامرد 20 کیلوگرم فرآوده های فرآوری شده خام دامی تاریخ گذشته در یکی از واحدهای صنفی  این شهرستان جمع آوری و معدوم کردند.

مهندس «ابراهیم زارع» افزود: در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی باید تمامی مراحل زنجیره سرد، نگهداری و توزیع به طور کامل رعایت شود که در غیر این صورت، فرآورده های خام دامی در زمان کم فاسد و غیرقابل مصرف می شود.

او ازشهروندان خواست هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضاء درج شده روی بسته بندی ها و مهر دامپزشکی بر روی لاشه های گوشت توجه کنند و با مشاهده هرگونه تخلف در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، با سامانه شکایات مردمی ۱۹۰وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  تماس بگیرند./ عباس صفری

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106010
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب