جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/04
  • - تعداد بازدید: 1109
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سرپرست میز خدمت حضوری و الکترونیک دانشگاه، منصوب شد

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «زهرا فقیه» را به سمت «سرپرست میز خدمت حضوری و الکترونیک دانشگاه» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در حکم دکتر «اسمعیل اسکندری»  مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه خطاب به «زهرا فقیه» آمده است:

به استناد نامه شماره 123/923/د مورخ 17 / 04 / 98 دفتر مدیر کل بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع و همچنین اسناد بالادستی در خصوص تسریع و تسهیل درارائه خدمت به مراجعین با هدف ارتقاء رضایتمندی آنان در قالب سیاستهای کلی نظام اداری، سرکارعالی به عنوان «سرپرست میز خدمت حضوری و الکترونیک دانشگاه» منصوب می شوید. امید است با رعایت ضوابط شرعی و قانونی در ارائه خدمات سریع، آسان و بهنگام به مراجعین موفق و موید باشید و با بهره گیری از تخصص و تجارب خود در انجام امور مشروحه زیر حداکثر اهتمام را به عمل آورید:

  • تسریع در ارتقای میز خدمت الکترونیک.
  • تشکیل منظم «کارگروه میز خدمت» با عضویت مدیران امور پشتیبانی و رفاهی ، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، مدیریت توسعه سازمانی و تحول اداری و سایر حوزه های مرتبط و تشکیل منظم جلسات آن جهت رفع موانع و ارائه راهکارهای اجرایی و نظارت بر استقرار کامل میز خدمت.
  • توانمند سازی نیروی انسانی مورد نیاز جهت ارائه خدمات از طریق میز خدمت با همکای و هماهنگی حوزه های تخصصی و معاونت های مرتبط.
  • شناسایی و اولویت بندی خدمات قابل ارائه از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیک با همکاری حوزه های تخصصی.
  • اطلاع رسانی نحوه ارائه خدمات به طرق مختلف الکترونیک و حضوری به مراجعین و متقاضیان دریافت خدمات.
  • نظارت بر نحوه ارائه خدمات از طریق میز خدمت با انجام نظرسنجی های دوره ای.
  • ارائه گزارشات دوره ای (3 ماهه) از اقدامات صورت گرفته در زمینه استقرار میز خدمت جهت طرح و تائید در کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی.
  • ارزیابی عملکرد از واحدهای زیر مجموعه و ارائه گزارش ماهانه به مدیریت بازرسی.
  • تحلیل از شکایات دریافتی در میز خدمت و ارائه گزارش ماهانه به مدیریت بازرسی.
  • استفاده از امکانات نرم افزارهای IT جهت تسهیل امور مراجعین به میز خدمت.
  • سایر امور محوله بر اساس تشخیص مدیریت بازرسی دانشگاه.
  • بررسی و پاسخگویی به پرونده های بازرسی که به شما ارجاع می شود.

دکتر اسمعیل اسکندری

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

دکتر اسکندری همچنین از «احمدرضا پریوش» در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 100052
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

تصاویر

تنظیمات قالب