جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/13
  • - تعداد بازدید: 231
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور مسوولان ارشد استان و به مناسبت هفته دولت؛

سرای دانشجویی ۲۴ واحدی حضرت امام حسین (ع) دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از راه اندازی سرای دانشجویی ۲۴ واحدی حضرت امام حسین (ع) دانشجویان متاهل دانشگاه با حضور مسوولان ارشد استان و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمدحسین انباردار» گفت: بنا بر تاکیدات شهید جمهور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» در دولت سیزدهم مبنی بر افزایش ظرفیت خوابگاه های متاهل در دانشگاه ها و همچنین اهتمام ویژه در این زمینه، اقدامات لازم صورت گرفت و تغییر کاربری خوابگاه دخترانه «سمیه» در بازه زمانی سه ماهه انجام شد.

او افزود: در این راستا، این سرای دانشجویی تجهیز و با امکانات رفاهی مناسب مانند پکیج، کولر، کابینت، هود، سیستم گرمایشی، موکت و پرده قابل بهره برداری برای دانشجویان متاهل قرار گرفت.

دکتر انباردار اضافه کرد: این سرای دانشجویی دارای ۱۲ واحد تک خواب و ۱۲ واحد دو خواب است که در هفته دولت به صورت وبیناری توسط آیت الله دکتر «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز افتتاح شد.

در این آیین دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر «قادری» نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران ارشد استان و دانشگاه نیز حضور داشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107309
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب