جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/20
  • - تعداد بازدید: 352
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

روند ارایه خدمات چشم پزشکی در درمانگاه پوستچی بررسی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در مرکز آموزشی درمانی چشم پزشکی پوستچی، روند ارایه خدمت در این مرکز را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این بازدید، مرکز آموزشی درمانی چشم پزشکی پوستچی را یکی از مراکز مهم دانشگاه در این حوزه عنوان کرد و از مسوولان این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی به پاس تلاش برای توسعه خدمات این حوزه قدردانی کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: با وجود اساتید مجرب و بنام چشم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجموعه های درمانی شیراز به عنوان مرکز مراجعه بیماران مبتلا به مشکلات چشمی از سایر استان های کشور و حتی کشور های همسایه، روزانه پذیرای بیماران فراوان در این زمینه است.

او ضمن قدردانی از اساتید چشم پزشکی دانشگاه در ارایه خدمات روزآمد و استاندارد به مراجعان و بیماران، بر تقویت این حوزه با استفاده از زیرساخت ها و امکانات موجود در دانشگاه در راستای تسریع در ارایه خدمات و تسهیل در دسترسی آسان تر بیماران برای دریافت خدمات چشم پزشکی تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در بازدید از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی چشم پزشکی پوستچی، به ضرورت نگهداشت دستگاه ها و تجهیزات پزشکی در این درمانگاه اشاره کرد.

دکتر سید وحید حسینی در این بازدید فرآیند انتظار بیماران از زمان ورود تا دریافت خدمات، تعداد پذیرش بیماران، انواع خدمات چشم پزشکی، میزان رضایتمندی مراجعان را مورد پایش قرار داد.

در این بازدید طی نشستی، مسوولان درمانگاه پوستچی، توانمندی ها، نیازمندی ها، چالش ها و دغدغه های خود مانند طرح گسترش درمانگاه، نیروی انسانی، نیروهای طرحی، چارت سازمانی، پرداخت مطالبات و بدهی به شرکت ها را با رییس دانشگاه در میان گذاشتند.

دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه، دکتر «افشین امینی» معاون آموزشی، دکتر «سید حسام الدین نبوی زاده» رییس دانشکده پزشکی، دکتر «علیرضا منصوری» مشاور معاون درمان، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی و «محمدهادی بشارتی» نماینده معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این بازدید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می کردند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 92918
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

تنظیمات قالب