جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/06
  • - تعداد بازدید: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیمارستان های نمازی و شهید رجایی؛

روند ارایه خدمات درمانی به مجروحان حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بررسی شد

.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در بیمارستان های نمازی و حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریتهای جراحی شهید رجایی، از مجروحان حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عیادت کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه صبح امروز به همراه رییس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه در بیمارستان های نمازی و حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریتهای جراحی شهید رجایی حضور یافت و از مجروحان حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) عیادت کرد.



دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه روند درمانی مجروحان این حمله تروریستی ادامه دارد، افزود: با حضور تیم های پزشکی، روند خدمت رسانی به مجروحان در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریعتر پس از بهبودی کامل به آغوش خانواده بازگردند.


مسوول ارشد حوزه سلامت فارس، روند ارایه خدمات درمانی به مجروحان، وضعیت سلامت آنان را در گفت و گو با پزشکان و تیم های درمانی مورد بررسی قرار داد.

او همچنین با حضور بر بالین مجروحان حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) بستری در بیمارستان های نمازی و شهید رجایی، در خصوص نحوه دریافت خدمات درمانی گفت و گو کرد.


دکتر «سید روح الله حسینی» رییس حوزه ریاست دانشگاه و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این برنامه رییس دانشگاه را همراهی می کردند./105

پایان خبر
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 68518
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب