جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/05
  • - تعداد بازدید: 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

راه اندازی نخستین شعبه «دانشجویی» اخذ رای چهاردهمین دوره ‌انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه شیراز

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از راه اندازی نخستین شعبه «دانشجویی» اخذ رای چهاردهمین دوره ‌انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه شیراز خبر داد.

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،  دکتر «محمد حسین انباردار» در خصوص این خبر افزود: نخستین شعبه دانشجویی اخذ رای چهاردهمین دوره ‌انتخابات ریاست جمهوری، هستم تیر سال جاری در تالار فجر دانشگاه شیراز مشغول خدمت رسانی به دانشگاهیان و مردم عزیز کشورمان خواهد بود.

او ادامه داد: بنا بر تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر «حضور حداکثری در انتخابات»، این محل با هدف سهولت دسترسی به شعبه اخذ رای و افزایش مشارکت دانشجویان در انتخابات راه اندازی می شود.
دکتر انباردار با بیان اینکه اساتید برجسته و مطرح دانشگاه و مسوولان دانشگاهی و استانی برای حضور در این شعبه نیز، اعلام آمادگی کرده اند، گفت: از تمامی خوابگاه های دانشجویی، چهار نوبت سرویس برای این شعبه مهیا شده که نخستین نوبت سرویس ها راس ساعت ۸ صبح در محل شعبه حاضر خواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اضافه کرد: در کنار این شعبه دانشجویی، برنامه های فرهنگی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار خواهد شد تا هم میهنان و دانشگاهیان عزیز از این فرصت، نهایت بهره را ببرند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 104302
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب