جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/03
  • - تعداد بازدید: 314
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با امام جمعه و مسوولان شهرستان سرچهان؛

راهکارهای توسعه خدمات سلامت در سرچهان ارزیابی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با هدف بررسی راهکارهای توسعه خدمات سلامت در شهرستان سرچهان، با امام جمعه و مسوولان ارشد شهرستان سرچهان دیدار کرد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سفر امروز دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه، پس از شهرستان بختگان، با حضور در شهرستان سرچهان ادامه یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این سفر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع)، هدف از این سفر را آگاهی مستقیم از فرآیندهای ارائه خدمت در این شهرستان عنوان کرد.

او با اشاره به توجه مسوولان دانشگاه نسبت به توسعه زیرساختی خدمات در مناطق مختلف استان و به ویژه با نگاه به مناطق محروم، ابراز امیدواری کرد با تقویت رویکرد همکاری بین بخشی، خدمات سلامت در این منطقه از فارس توسعه روزافزونی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد طلایی» امام جمعه سرچهان نیز در این نشست با تسلیت دهه محرم، از تلاش های مسوولان دانشگاه در توسعه خدمات سلامت شهرستان قدردانی کرد و گفت: اقدامات مطلوبی در بهبود تجهیزات سلامت شهرستان صورت گرفته که امیدواریم توسعه یابد.

او حضور کارگران فصلی در شهرستان طی ماه هایی از سال را از جمله مسایلی برشمرد که نیاز به توسعه خدمات در این حوزه را افزایش داده است.

دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه نیز با اشاره به نظارت بر روند پیشبرد پروژه های بهداشتی شهرستان، از برنامه ریزی برای تجهیز پروژه های در حال اتمام و تسریع در مراحل آغاز به کار این خدمات خبر داد.

«مرتضی اکبری» سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرچهان نیز با ارائه گزارشی از مسایل مربوط به حوزه سلامت این شهرستان، بر اهمیت تقویت خدمات اورژانس جاده ای در شهرستان تاکید کرد.

دکتر «سلیمی» فرماندار شهرستان نیز در این نشست به بیان مسایل حوزه سلامت شهرستان در حیطه های مختلف پرداخته و اولویت های این حوزه را با مسوولان دانشگاه در میان گذاشت.

فرآیندهای اعزام بیمار، توزیع پزشک و برنامه ریزی برای تجهیز مراکز در حال ساخت، از دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست بود.

در ادامه این نشست که با بررسی اولویت های حوزه سلامت سرچهان همراه بود، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همراهی دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، از ستاد شبکه بهداشت و درمان سرچهان بازدید کرده با حضور در واحدهای مختلف این مجموعه، شاخص های حوزه سلامت این شهرستان را مورد ارزیابی و پایش مستقیم قرار داد.

بررسی عملکرد شهرستان در حیطه جوانی جمعیت، اقدامات بیماریابی و فرآیندهای مراقبت از بیماران غیرواگیر، از جمله محورهای مورد ارزیابی در این نشست بود.

پایان خبر

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار عمومی سایت دانشگاه
  • کد خبری : 88187
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب