جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/26
  • - تعداد بازدید: 253
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز حمله جنایتکارانه به بیمارستان غزه را محکوم کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، تهاجم ددمنشانه و جنایتکارانه به بیمارستان غزه را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در این پیام با اشاره به پیشینه جنایت های رژیم غاصب اسرائیل، حمله شب گذشته به بیمارستان غزه را مصداقی روشن از اهداف جنایتکارانه این رژیم دانست.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است:

در روزهای اخیر جهانیان بار دیگر شاهد صحنه هایی دلخراش از جنگ خونین در سرزمینی بودند که رژیم غاصب اسرائیل، دهه هاست با ددمنشی، در پی ربودن ناجوانمردانه آن از ساکنان شریفش بوده و این بار باز هم صحنه ای دیگر از این سبعیت، در به خاک و خون کشیده شدن بیمارستان المعمدانی در غزه به تصویر کشیده شد.

تهاجمی دلخراش به جان های بی پناه مردم مظلوم غزه که بار دیگر روحیه جنایتکارانه رژیم جنایتکار صهیونیستی را به روشنی در برابر جهانیان به نمایش درآورد و مصداقی روشن از عدم پایبندی این رژیم غاصب به حقوق انسانی، اخلاقی و قوانین بین المللی بود.

ضمن ابراز همدردی با مردم ستمدیده فلسطین، به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، این اقدام جنایتکارانه و ضد بشری را قویا محکوم کرده و امید است به زودی شاهد پایان اینگونه جنایت های ددمنشانه باشیم.

دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز نیز امروز، ساعت 12:15، با حضور در ساختمان شماره 3 دانشکده پزشکی، همنوا با مردم داغدیده و همچنین کادر درمان فلسطین، پیام آشکار خود را در محکومیت این جنایت، اعلام خواهند داشت.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 89469
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب