جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/20
  • - تعداد بازدید: 782
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با خانواده شهید «مریم رحیمی»، از شهدای مدافع سلامت

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با خانواده شهید «مریم رحیمی» از شهدای مدافع سلامت، دیدار و بر اهمیت نقش شهدای مدافع سلامت در مدیریت بحران کرونا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «طاهره گشتاسبی» در این دیدار، شهدای سلامت را انسان هایی والامقام خواند که در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند و با وجود تمامی سختی‌ ها در روزهای کرونا، هیچگاه میدان را خالی نکرده و افتخاری بزرگ را برای نظام سلامت رقم زدند.

او آرامش امروز جامعه و مدیریت و کنترل بیماری کرونا را مدیون تلاش مدافعان سلامت و رشادت و ایثار شهدای این عرصه عنوان کرد و افزود: تبیین الگوهایی مانند شهدای مدافع سلامت، برای جوانان نسل امروز بسیار لازم و ضروری است.

گشتاسبی در این دیدار، هدف غایی تمامی شهدا و به ویژه شهدای مدافع سلامت را آبادانی و امنیت وطن معرفی کرد و گفت: روزهای بحرانی کرونا با فداکاری این عزیزان در مسیر خدمت به مردم و بیماران، رنگ و بوی ایثار داشت و یادآور ایام دفاع مقدس بود.

مدیر منابع انسانی دانشگاه ضمن تجلیل از خانواده این شهید مدافع سلامت و تکریم شهدای مدافع سلامت کشور و استان فارس، جایگاه شهدا را در نزد خداوند و همچنین در نگاه مردم ایران، والا و ارزنده خواند.

«محسن ورزنده» نماینده ستاد یادواره شهدای سلامت فارس نیز در این دیدار، مدیر منابع انسانی دانشگاه را همراهی می کرد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 108359
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب