جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/08/17
  • - تعداد بازدید: 1018
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دومین کنگره پوست شیراز، آغاز به کار کرد

دومین کنگره پوست شیراز با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اساتید و متخصصان پوست از سراسر کشور و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در آیین آغاز به کار دومین کنگره پوست شیراز با بیان اینکه ایران در زمینه تولیدات علمی و مقالات ارزشمند متخصصان پوست و درمان بیماری های پوست و مو جایگاه خوبی در منطقه دارد، اظهار امیدواری کرد: دومین کنگره پوست شیراز فرصتی برای تبادل دانش در حوزه پوست و توانمندی های بین رشته ای باشد و گروه های فعال در دانشگاه های سطح کشور، با یکدیگر وارد تعامل علمی شوند.

دکتر «محمدهاشم هاشم پور» توسعه ارتباطات علمی را موجب بهبود پژوهش های بالینی و پایه در حوزه پوست دانست و ابراز امیدواری کرد در کنگره بعدی، دستاوردهای ارزشمندی که حاصل همکاری ها و ارتباط تیم های مختلف دانشگاه ها است، ارایه شود.

توجه به مباحث درمانی پوست در دومین کنگره پوست شیراز

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این رویداد علمی با بیان اینکه دومین کنگره پوست شیراز با تلاش و همت افراد بسیاری از انجمن پوست و گروه آموزشی پوست در حال برگزاری است، گفت: امیدواریم یک کار جمعی و بزرگ شکل بگیرد تا بیماران از نتایج مباحث علمی و کارگاهی این رویداد علمی استفاده کنند.  

دکتر «سید حسام الدین نبوی زاده» با اشاره به توجه عمومی نسبت به مباحث زیبایی در حیطه پوست و علاقه مندی بازار تجاری نسبت به این حوزه، مهم ترین اولویت در ارائه خدمات پوستی را درمان بیماری های پوستی برشمرد و افزود: موضوعات و مباحث پیش بینی شده برای دومین کنگره پوست شیراز نیز گویای رویکرد مثبت و اولویت بخشی برگزارکنندگان به مبحث سلامت پوست و بیماری های این حوزه است.

برپایی 16 برنامه علمی و 9 کارگاه آموزشی در دومین کنگره پوست شیراز

رئیس دومین کنگره پوست شیراز نیز با اشاره به برگزاری این کنگره سه روزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: پس از تلاش های گروهی و منسجم چند ماهه، اکنون در پایتخت فرهنگی ایران در یک جمع علمی گردهم آمده ایم تا بتوانیم با اشتراک گذاشتن دانش و تجربه، اندوخته حاصل از این گردهمایی علمی را در راستای درمان و زیبایی، مطابق با دانش روز به کار بگیریم.

دکتر «فریده جوکار» با اشاره به برگزاری دومین کنگره پوست شیراز از هفدهم تا نوزدهم آبان 1402 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در این کنگره سه روزه حدود 50 استاد از نقاط مختلف کشور در شانزده برنامه شامل میزگردهای علمی و سخنرانی به تبادل علمی در زمینه های مختلف رشته پوست مانند بیماری ها، جراحی، پاتولوژی و سایر حوزه های مرتبط می پردازند و در کنار برنامه اصلی کنگره، 9 کارگاه علمی نیز برای ارایه روش های درمانی و دستگاه های جدید پیش بینی شده است.

دومین کنگره پوست شیراز به همت گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرکز تحقیقات مولکولی پوست دانشگاه علوم پزشکی شیراز از صبح امروز هفدهم آبان 1402، در مجتمع فرهنگی و رفاهی جهاد دانشگاهی شیراز، آغاز به کار کرده و تا نوزدهم آبان 1402، ادامه دارد.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 89979
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب