جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/15
  • - تعداد بازدید: 110
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

دومین شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد

دومین نشست شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری با حضور روسای دو مجموعه و در راستای تصمیم گیری برای توسعه و بهره گیری مطلوب موقوفات حوزه سلامت استان، با هدف افزایش خدمات رسانی به مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در زمینه مدیریت موقوفات حوزه سلامت، بر اهمیت نقش کمیته نیازسنجی تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» راهکارهایی در خصوص توسعه موقوفات حوزه سلامت و افزایش بهره‌وری از آنان ارایه داد و گفت: بی شک، موقوفات حوزه سلامت در تأمین سلامت مردم بسیار تاثیرگذار است و توسعه خدمات رسانی این حوزه از اولویت های مسوولان دانشگاه است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت در راستای خدمات رسانی به مردم، مطالبی پیرامون موارد مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید عباس موسوی» شهادت مظلومانه «سید حسن نصرالله» و دیگر شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید «نیلفروشان» را تسلیت گفت و حضور قدرتمندانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران و اقدام نظامی اخیر را نشان از اقتدار و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی برشمرد.

دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دیگر اعضای این نشست در خصوص موارد مطرح شده به تبادل نظر پرداختند.

رییس و مدیر بیمارستان نمازی شیراز نیز در این نشست در خصوص اقدامات انجام شده و نیازهای این مرکز آموزشی درمانی مطالبی عنوان کردند.

دکتر «کرامت اله افراشی» مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور موقوفات سلامت نیز در این نشست گزارشی از موقوفات سلامت سال ۱۴۰۳، هزینه های خرید تجهیزات پزشکی و اداری، امور عمرانی و مساعدت درمانی برای بیماران نیازمند در بیمارستان نمازی و درمانگاه پوستچی ارائه داد.

این نشست صبح امروز یکشنبه، پانزدهم مهر 1403، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور جمعی از مدیران ارشد دانشگاه و اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس، برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 109975
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب