جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/24
  • - تعداد بازدید: 219
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

دوره آموزشی هیات عالی گزینش دستگاه های اجرایی جنوب کشور آغاز شد

دوره آموزشی هیات عالی گزینش دستگاه های اجرایی جنوب کشور، صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به میزبانی این دانشگاه، آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در آیین آغاز به کار دوره آموزشی هیات عالی گزینش دستگاه های اجرایی جنوب کشور با تبریک ایام ربیع الاول و آغاز ولایت و امامت حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) و همچنین تقدیر از برگزارکنندگان و حاضران در این برنامه آموزشی، کار هسته های گزینش را امری مقدس و بسیار ارزشمند برشمرد که به شناسایی و به کارگیری نیروهای شایسته، انقلابی و با اخلاق در سازمان ها و دستگاه های اجرایی کمک می کند.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: نیروهای هسته گزینش همواره با توجه به قوانین اسلامی، اعتقادی و اخلاقی، اصول و قوانین را برای به کارگیری نیروهای شاغل در دستگاه ها، اجرا می کنند.

معاون آموزش هیات عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری نیز در آیین آغاز به کار دوره آموزشی هیات عالی گزینش دستگاه های اجرایی جنوب کشور گفت: این دوره های آموزشی با عنوان دوره های پنجگانه شامل «قانون و آیین نامه اجرایی گزینش»؛ «ضوابط و معیارهای حاکم بر گزینش»؛ «ارزیابی و صدور رای در گزینش»؛ «تحقیق در گزینش یک» و «مصاحبه در گزینش یک» برگزار می شود.

«مسعود بنیادی» با بیان اینکه این پنج دوره در تمام کشور برگزار می شود، افزود: این دوره در تهران به صورت متمرکز در هر فصل و همچنین به صورت منطقه ای در مناطق چندگانه ای که در کشور تعیین شده به صورت فصلی، با حضور چند استان همجوار به مرکزیت استان مورد هدف در هر منطقه برگزار می شود.

او اظهار کرد: این دوره، دومین دوره امسال است و با حضور اعضای هسته های گزینش دستگاه های اجرایی فارس و استان های همجوار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در حال برگزاری است که از امروز بیست و چهارم شهریور 1403 آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

معاون آموزش هیات عالی گزینش، بیشتر دعوت شدگان به این دوره های آموزشی را شامل کسانی عنوان کرد که قرار است به عنوان اعضای جدید هسته های گزینش فعالیت کنند و با حضور در این دوره ها، با اصول و قوانین مقدماتی و فعالیت های گزینشی آشنا می شوند و پس از گذراندن این دوره های آموزشی، کد گزینشگری دریافت می کنند.

این آیین صبح امروز، بیست و چهارم شهریور 1403 در مجتمع فرهنگی، رفاهی، ورزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

پایان خبر 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 108616
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب