جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/29
  • - تعداد بازدید: 262
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

دغدغه های گروه آموزشی زنان و زایمان دانشگاه بررسی شد

نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اساتید گروه آموزشی زنان و زایمان دانشگاه، با هدف بررسی دغدغه های این گروه آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست، از تلاش های اساتید و دستیاران گروه آموزشی زنان و زایمان دانشگاه در حوزه آموزش، درمان و ارایه خدمات به مراجعان قدردانی کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» اقدامات علمی و آموزشی ارزنده این گروه آموزشی را در ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بانوان در سطح کشور بسیار ارزشمند خواند و بر توسعه فرهنگ فرزندآوری و جوانی جمعیت، ترویج زایمان طبیعی، توسعه سطح سلامت بانوان در  جامعه و توسعه گردشگری سلامت، تاکید کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس ضمن ارایه راهکارهایی در راستای رفع چالش های این حوزه آموزشی و با اشاره به پیشرفت های این گروه آموزشی، فعالیت های علمی آموزشی پژوهشی گروه زنان و زایمان را موجب افتخار دانشگاه، استان و کشور دانست.

دکتر حسینی با تاکید بر تلاش برای توسعه خدمات علمی، پژوهشی و درمانی در این حوزه، همکاری بین بخشی را از مزایای فعالیت علمی گروه های آموزشی دانشگاه برشمرد و خدمات گروه آموزشی زنان و زایمان را در حوزه های مختلف آموزشی درمانی و توسعه اهداف مجموعه سلامت، دارای جایگاه ویژه خواند.

دکتر «افشین امینی» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست درباره شیوه نامه های آموزشی مرتبط با این گروه آموزشی مواردی مطرح کرد.

دکتر «سعید البرزی» مدیر گروه آموزشی زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست درباره اقدامات انجام شده، زمینه های توسعه این گروه آموزشی و دغدغه های اعضای گروه، مطالبی عنوان کرد.

همچنین دکتر «سید حسام الدین نبوی زاده» رییس دانشکده پزشکی شیراز، اساتید این گروه آموزشی و دیگر اعضای این نشست، پیرامون موارد مطرح شده و دغدغه ها و چالش های گروه آموزشی زنان و زایمان دانشگاه مواردی مطرح کردند.

این نشست امروز شنبه، بیست و نهم اردیبهشت 1403، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون آموزشی و مدیران ارشد دانشگاه در دفتر گروه آموزشی زنان و زایمان دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 102073
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب