جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/12
  • - تعداد بازدید: 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

دغدغه های دستیاران دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دغدغه های مرتبط با دستیاران دانشگاه در زمینه های مختلف آموزشی و رفاهی، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در نشست با نمایندگان دستیاران رشته های مختلف، بر جایگاه ویژه دستیاران در پیشبرد اهداف بخش های آموزشی و درمانی دانشگاه، تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» رفع مسایل رفاهی و معیشتی تمام ارکان دانشگاه از جمله دستیاران را از اولویت ها و دغدغه های مسوولان دانشگاه دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین بر اهمیت توجه دستیاران به توسعه پژوهش و تحقیقات در دانشگاه تاکید کرد.

او با تاکید بر حفظ جایگاه و ارتقای فرهنگ دانشگاه با حرکت در مسیر توسعه دانش افزود: هر کاری که انجام می دهیم در وهله نخست برای رضای خداوند و پس از آن، برای کشور و خدمت به مردم است.

دکتر حسینی رسالت مهم دانشگاه و مجموعه علمی را موضوع آموزش عنوان کرد و گفت: امر آموزش نیازمند وجود ابزار و تجهیزات است که مجموعه دانشگاه نیز برای فراهم کردن بیشتر و بهتر این تجهیزات آموزشی، تلاش می کند.

در این نشست، نمایندگان دستیاران دانشگاه نیز، مهمترین دغدغه ها و چالش های خود را مطرح کردند.

این نشست ظهر امروز شنبه، دوازدهم خرداد 1403، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، رئیس حوزه ریاست دانشگاه، مدیران ارشد دانشگاه و نمایندگان دستیاران رشته های مختلف در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 103028
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب