جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/17
  • - تعداد بازدید: 696
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

دغدغه های دانشجویان دانشکده بهداشت بررسی شد

نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با جمعی از دانشجویان دانشکده بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست، دانشجویان را سرمایه های دانشگاه و آینده سازان کشور دانست و رفع دغدغه ها و چالش های آنان را وظیفه مسوولان دانشگاه عنوان کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و حجم گسترده ارایه خدمات بهداشتی درمانی در شیراز، توسعه و گسترش فضاهای آموزشی درمانی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه را جزو اولویت های مسوولان دانشگاه بیان کرد.

او همچنین در راستای نیاز دانشگاه به توسعه و گسترش فضاهای آموزشی، به انتقال دانشکده های توانبخشی و مدیریت و اطلاع رسانی به پردیس شهید دوران دانشگاه اشاره کرد و افزود: با تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به زودی دو دانشکده دیگر نیز به پردیس شهید دوران انتقال می یابند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با انتقال دانشکده ها به پردیس شهید دوران، دانشجویان می توانند در فضایی بهتر و مطلوب تر به تحصیل خود بپردازند که این امر در کیفیت آموزش تاثیر قابل توجهی دارد.

دکتر سید وحید حسینی اضافه کرد: دانشکده های جدید در پردیس شهید دوران، با امکانات و تجهیزات به روز و استاندارد و فضاهای مناسب برای کلاس های درس، کتابخانه، سالن کنفرانس، آزمایشگاه های تحقیقاتی در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می گیرد.

او همچنین توسعه و ارتقای جایگاه دانشگاه در همه حوزه ها مانند آموزش و پژوهش را مرهون مشارکت و همکاری بیش از پیش اساتید و دانشجویان دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نگاه و تفکر علمی، کارشناسانه و دلسوزانه دانشجویان دانشکده بهداشت در انتقال این دانشکده به پردیس شهید دوران قدردانی کرد و افزود: از ایده ها، نظرات و پیشنهادات سازنده و کاربردی دانشجویان برای این امر استفاده می شود.

در این نشست که دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر «علی خانی جیحونی» نماینده تام الاختیار معاونت آموزشی در امور مراکز آموزشی وابسته به دانشگاه مستقر در شهرستان ها و مهندس «سید مجتبی میرابراهیمی» مدیر اجرایی پردیس دانشگاه نیز حضور داشتند، دانشجویان دانشکده بهداشت، دغدغه ها، چالش ها و پیشنهادات خود را با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان گذاشتند.

 نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با جمعی از دانشجوان دانشکده بهداشت، صبح امروز هفدهم خرداد 1403، در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 103209
کلیدواژه
حبیب ا... یخاری
خبرنگار

حبیب ا... یخاری

تنظیمات قالب