جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/09/21
  • - تعداد بازدید: 668
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، میزبان پیکر مطهر شهید گمنام بود

همزمان با ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز میزبان پیکر مطهر شهید گمنام شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در این آیین، اساتید، پزشکان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه میزبان پیکر مطهر شهید گمنام در بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی خلیلی، نمازی، شهید دکتر فقیهی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی استاد شهید مطهری و ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به دیدار این شهید والامقام رفته و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را جاودانه ساختند.

از 12 شهید تازه تفحص شده، هشت شهید به استان فارس اعزام شده است که این شهید 32 ساله، از شهدای کربلای 6 منطقه عملیاتی سومار، بر دستان فرزندان خانواده سلامت، تشییع شد.

در این آیین که از صبح امروز سه شنبه، بیست و یکم آذر 1402 آغاز شد، کارکنان مجموعه سلامت فارس با نوحه خوانی و عزاداری، این شهید گمنام را بدرقه کردند.

آخرین برنامه تشییع پیکر شهید گمنام در مجموعه دانشگاه، تشییع بر دستان کارکنان ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از اقامه نماز ظهر و عصر بود.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 91385
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب