جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/14
  • - تعداد بازدید: 215
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در نشست ستاد ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین دانشگاه تاکید شد؛

حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تولیدات داخلی با کیفیت در حوزه سلامت

چهل و نهمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با بررسی تازه ترین دستاوردهای حوزه دانش بنیان در دانشگاه همراه بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در چهل و نهمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر تسهیل در مسیر ایجاد شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت با هدف تولید محصولات دانش بنیان با کیفیت در حوزه سلامت تاکید و اضافه کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی و ایجاد شرکت های دانش بنیان جدید و استقرار این شرکت ها در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه استقبال می کند و آمادگی هرگونه کمک و همراهی در این زمینه وجود دارد.

دکتر «سید وحید حسینی» همچنین از مجموعه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برای بهره برداری بهینه از اتاق تمیز (کلین روم) مرکز رشد بیوتکنولوژی واقع در دانشکده داروسازی به عنوان زیرساختی برای توسعه فعالیت ها در این حوزه تقدیر کرد.

دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست، حمایت از تولیدات داخلی با کیفیت در حوزه سلامت را ضروی دانست و این موضوع را زمینه ای برای توجه بیشتر به نخبگان و فناوران کشور، اشتغال زایی برای پژوهشگران، کاهش هزینه های فراهم سازی محصولات سلامت محور و همچنین بی نیاز شدن از واردات اینگونه محصولات عنوان کرد.

بررسی طرح درخواست یکی از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت با حضور نماینده شرکت، ارائه گزارش رئیس مرکز رشد بیوتکنولوژی در زمینه بهره برداری از اتاق تمیز مرکز رشد بیوتکنولوژی واقع در دانشکده داروسازی، تعیین تعرفه استفاده از این اتاق ها و بررسی پیشنهادها در زمینه شرایط استفاده شرکت ها از آن، مهمترین محورهای نشست امروز ستاد ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بود.

این نشست صبح امروز، چهاردهم تیر 1403، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و مدیران ارشد دانشگاه، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 104788
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب