جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/04
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ۶ ماهه نخست امسال انجام شد؛

حضور امدادگران اورژانس نی ریز در بیش از 4 هزار عملیات امدادی

مسوول اورژانس ۱۱۵ نی ‌ریز به مناسبت روز اورژانس، گزارشی از خدمات مرکز اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز در ۶ ماهه نخست امسال، ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، «محمدحسین کچویی» با تبریک روز اورژانس گفت: در 6 ماهه نخست امسال، 23 هزار و 850 نفر از مردم شهرستان نی‌ریز با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و درخواست مشاوره یا عملیات امدادرسانی کرده‌اند که در همین راستا، تعداد کل ماموریت ‌های عملیاتی امداد‌رسانی و اقدامات درمانی انجام شده برای تماس گیرندگان با شماره ۱۱۵، در این مدت چهار هزار و 229 مورد بود.

او افزود: از این تعداد، هزار و 186 مورد مربوط به ماموریت نجات جان مصدومان حوادث ترافیکی بوده که ۵۸۹ امداد‌رسانی به مصدومان تصادفات درون ‌شهری و ۵۹۷ امدادرسانی به مصدومان تصادفات جاده‌ های شهرستان انجام شده است.

مسوول اورژانس ۱۱۵ نی ‌ریز اضافه کرد: کارشناسان عملیاتی اورژانس نی ‌ریز در این دوره ۶ ماهه، اقدامات نجات ‌بخش خود را برای ۳۵۴ نفر از بیماران دچار سکته قلبی و ۴۰ بیمار دچار سکته مغزی انجام داده اند؛ همچنین آنها در این مدت برای ۳۱ نفر از شهروندان که دچار ایست قلبی شده و خانواده ‌های آنها با اورژانس تماس گرفته اند، عملیات احیای قلبی تنفسی انجام و آنها را به بیمارستان منتقل کرده اند.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 109186
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب