جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/15
  • - تعداد بازدید: 276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت عید سعید غدیرخم؛

جوشش شور علوی و نور معنوی، در فرخنده عید غدیرخم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، این عید مبارک را به تمامی مومنان و دلباختگان مولی الموحدین، حضرت امام علی(ع) تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و ایام مبارک ماه ذی الحجه، عید سعید غدیرخم را از اعیاد مبارک مسلمانان دانست که جان را به مهر علی(ع) و ولایت والایش، صیقل می دهد.

در متن این پیام تبریک آمده است:

ایام مبارک ماه ذی الحجه، در در دهه ای سراسر سرور، از عید سعید قربان، به عیدی فرخنده پیوند می یابد که با شوری علوی و نوری معنوی، تداعی گر بهار است.

عید سعید غدیرخم که امت اسلام را طلوعی مبارک بود و پربرکت و اکنون با گذشت قرن ها، مومنان جهان از شعاع این خورشید تابان، همچنان بهره مند بوده و جان را به مهر علی(ع) و ولایت والایش، صیقل می دهند.

او که به مدد شخصیت سراسر معنویتش، نه تنها ولی و وصی، که الگویی بی مثال و محبوبی رحیم و سرچشمه ای جوشان از معرفت و حکمت و کمال است.

گرامی می داریم فرخنده عیدی را که آغازی مبارک بود بر شجره ای طیبه و چراغی هدایتگر فرا روی تاریخ سراسر فراز و نشیب جامعه اسلام تا به امروز که نور انتظار ظهور را در دل ها حیات بخشیده است.

با تبریک این عید سعید به تمامی دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت(ع) که به فیض کلام آخرین فرستاده الهی، حضرت محمد مصطفی(ص)، سرآغازی روشن است برای جامعه مسلمانان، امید است خداوند رحمان و رحیم، توفیق بهره مندی از برکات ارزنده این ایام مبارک را برای یکایک ما فراهم آورد.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 87924
کلیدواژه
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب