جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/08/21
  • - تعداد بازدید: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد

جلب رضایت نخبگان تحقیقات سلامت با تسریع بررسی طرح های موسسه نیماد

 

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ایجاد ساز و کار جدید جهت جلب رضایت نخبگان تحقیقات سلامت با تسریع بررسی طرح های موسسه نیماد خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی کشور (نیماد) اظهار داشت: به منظور جلب رضایت نخبگان و تسریع روند بررسی طرح ها همچنین برای حفظ نوآوری و حمایت به موقع مالی از آن ها زمان ارائه نتایج از 13 ماه که در حالت جاری انجام می گیرد به 4 ماه تقلیل پیدا کند و  به محققان اعلام شود و موسسه نیماد موظف است تقویم اجرایی خود را منطبق با مصوبه شورای راهبردی اجرایی کند.
 وی افزود: در فراخوان پیش رو حداکثر تا 4 ماه بعد از دریافت طرح ها نتیجه قبول یا رد طرح ها به محققان اعلام خواهد شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در خصوص طرح سطح بندی داوران جهت ارتقا کیفیت تحقیقات عنوان کرد: با توجه به حساس بودن طرح های نیماد و اهمیت ارزیابی کیفیت طرح ها دو تصمیم کلان گرفته شد. تصمیم اول برگزاری کارگاه های آموزشی در نیماد بود که نحوه داوری طرح های نیماد را تشریح کند.
دکتر پناهی خاطرنشان کرد: همچنین تصمیم گرفته شد با توجه به این که داوران بدنه مهم در کیفیت ارزیابی طرح ها هستند از این رو داوران سطح بندی شوند. 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 90100
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب