جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/09/02
  • - تعداد بازدید: 396
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
جدیدترین نتایج کاروان ورزشی بانوان علوم پزشکی شیراز در سومین المپیاد ورزشی بانوان کارمند وزارت بهداشت؛

جدال سخت بانوان ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای کسب سکوی برتر

کاروان ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با برگزاری مسابقاتی نفسگیر، در حال تلاش برای کسب جایگاه برتر در سومین المپیاد ورزشی بانوان کارمند وزارت بهداشت است.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر تربیت بدنی دانشگاه خبر داد: کاروان ورزشی بانوان شاغل در این دانشگاه با روندی مطلوب به روزهای پایانی رقابت های سومین المپیاد ورزشی بانوان کارمند وزارت بهداشت نزدیک می شوند.

مهندس «امین دانشور» درباره این رقابت ها گزارش داد: تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با آمادگی مثال زدنی به مصاف تیم قدرتمند مازندران رفت و در دو بخش سخت و نفسگیر موفق شد تا این تیم را با نتیجه 2 بر صفر از مقابل خود بردارد.

او با بیان اینکه نتیجه این مسابقه در بخش نخست، 25 بر 23 و در بخش دوم، 25 بر 9 به نفع شیرازی ها به پایان رسید، افزود: نتیجه دومین بازی تیم والیبال بانوان دانشگاه با تیم دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز با برتری مقتدرانه    ۲ بر صفر که در بخش نخست، ۲۵ بر ۲۱ و بخش دوم، ۲۵ بر ۷ به نفع شیراز به اتمام رسید.

مهندس دانشور اعلام کرد: اعضای تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی شیراز را «منصوره دهقانی»، «یکتا واحدی»، «نجمه ریاستی»، «سمیه عبداللهی سروستانی»،«زهرا بذرافشانی»، «مریم قناعتی»، «هاجر نجاتی»، «مرجان منصورآبادی»، «نازنین زهرا کارگر»، «ثریا پاسالاری بهجانی» و «مهین جعفرپور» تشکیل می دادند و «پوران ستوده» مربیگری و «عاطفه رضایی وند» سرپرستی این تیم را برعهده داشتند.

او افزود: رقابت های شطرنج نیز در دو وقت صبح و بعد از ظهر ادامه یافت و در رقابت های تیمی، تیم شطرنج بانوان علوم پزشکی شیراز، نتیجه را 2 بر یک به مازندرانی های میزبان واگذار کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: در وقت دوم شطرنج بازان علوم پزشکی شیراز در مقابل کرمانی ها ایستادند که این رقابت تیمی با نتیجه 2.5 بر نیم به نفع بانوان علوم پزشکی شیراز به پایان رسید.

مهندس دانشور با اعلام اینکه در دور سوم مسابقات تیم شطرنج، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد با نتیجه 3 بر صفر، تیم علوم پزشکی شهید بهشتی تهران را شکست دهد، گفت: «زهرا محمدی» و «مریم برزگر» و «خانم فاطمه کاظمی راد» موفق به این پیروزی شدند.

او اضافه کرد: «فاطمه کاظمی راد»، «مریم برزگر»، «زهرا محمدی راد» و «بهاره زینلی زاده»، اعضای تیم شطرنج دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دوره از رقابت ها بودند و «سارا نوروزی» مربیگری و «مریم نامجو» سرپرستی این تیم را برعهده داشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 90555
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب