جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/09
  • - تعداد بازدید: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

توانمندی ها و نیازمندی های حوزه سلامت شهرستان زرین دشت با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد

با هدف بررسی توانمندی ها و نیازمندی های حوزه سلامت شهرستان زرین دشت و ارائه راهکار مناسب برای رفع آن، نشست مشترکی با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، مدیران ارشد شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرین دشت، شهردار و شورای شهر دبیران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضاییان زاده» در این نشست ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه خدمات سلامت در شهرستان زرین دشت، گفت: ارائه خدمات بهداشتی درمانی رضایت بخش و مقرون به صرفه، مطابق با استانداردهای علمی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، حق مسلم مردم است.

او در این نشست اولویت مهم مجموعه سلامت فارس را افزایش رضایتمندی مردم از خدمات این حوزه خواند و افزود: تقویت منابع موجود، جذب امکانات و تجهیزات از مهمترین محورهای توسعه و گسترش خدمات سلامت در استان است که افزایش میزان رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

دکتر رضاییان زاده در این نشست بر تقویت روند پیشبرد اهداف مجموعه سلامت و ارتقای سطح خدمات بهداشت و درمان تاکید و ابراز امیدواری کرد با همکاری و همفکری مسوولان حوزه سلامت شهرستان ها، هدف مهم ارتقای خدمات سلامت در تمامی مناطق استان محقق شود.

در این نشست نقاط قوت و فرصت ها، موانع و چالش های حوزه سلامت شهرستان زرین دشت مورد تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای مرتبط ارائه شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 105887
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب