جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/08/01
  • - تعداد بازدید: 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست هم اندیشی رفع چالش های بیمارستان نمازی؛

تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران و مراجعان به مراکز درمانی

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نشست هم اندیشی پیرامون رفع چالش های مربوط به بخش های جراحی، طب اورژانس و داخلی مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز با رویکرد تسهیل روند خدمات رسانی به مراجعان، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست هم اندیشی ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات درمانی انجام شده در بخش های مختلف بیمارستان نظیر برنامه ریزی و مدیریت زیرساخت های نرم افزاری در بخش های یاد شده، بر تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران تاکید کرد.
پیش بینی بیمارستان جایگزین در شیراز و شهرستان های استان و بهره‌گیری از توانمندی های مراکز قطب درمانی و استان های همجوار، از دیگر تاکیدات دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه در این نشست بود.
ارزیابی آمار ورودی بیماران از دیگر استان های کشور به بیمارستان نمازی، تخت های مراقبت های ویژه و تعداد تخت و پذیرش اورژانس و تامین نیروی انسانی موردنیاز بخش های مختلف این مرکز درمانی؛ از دیگر محورهای این نشست بود که با حضور مسوول ارشد حوزه سلامت فارس، مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه و دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این نشست ضمن ارایه راهکارهایی در راستای ارتقای خدمات درمانی به بیماران، درباره وضعیت استخدام و توزیع نیروی انسانی این مرکز آموزشی درمانی، مطالبی عنوان کردند.
همچنین دکتر «احمد حسین زاده» رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی در این نشست  هم اندیشی ضمن ارائه گزارشی درباره چالش های موجود در بخش های جراحی، طب اورژانس و داخلی، از پذیرش 30 هزار و 642 بیمار در 6 ماهه نخست سال جاری در بخش اورژانس بیمارستان نمازی خبر داد.
اساتید، جراحان و متخصصان بخش های جراحی، طب اورژانس و داخلی نیز در این نشست پیرامون دغدغه های موجود، دیدگاه های خود را در خصوص راهکارهای توسعه خدمات رسانی به مراجعان این بیمارستان مطرح کردند. 
این نشست هم اندیشی صبح امروز دوشنبه، یکم آبان 1402، در دفتر ریاست بیمارستان نمازی و با حضور مدیران ارشد دانشگاه و این مرکز آموزشی درمانی برگزار شد. 
پایان خبر
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 89554
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب