جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/09/11
  • - تعداد بازدید: 229
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

تقویت همکاری های اداره مشاوره و سلامت روان با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از امضای تفاهم نامه تقویت همکاری های اداره مشاوره و سلامت روان با معاونت درمان دانشگاه، با حضور رئیس اداره کل مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، دکتر «محمدحسین انباردار» گفت: این تفاهم نامه جامع با معاونت درمان دانشگاه به منظور تقویت همکاری های مشترک و نیز ایجاد وحدت رویه در فعالیت های مربوط به سلامت روان دانشجویان به امضا رسید.

او ادامه داد: با حضور دکتر «سیامک طهماسبی» رئیس اداره کل مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، ضمن برگزاری نشست با رییس و کارشناسان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه، از واحدهای این اداره و نیز دانشکده پرستاری و مامایی بازدید شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: بر اساس این تفاهم نامه، فعالیت های مرتبط با حوزه سلامت روان دانشجویان با وحدت رویه کامل تر و بر اساس الگوهای تعیین شده انجام می شود.

رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: در نشست هم اندیشی با رئیس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت، گزارش کاملی از فعالیت های این اداره در دانشگاه ارائه شد.

دکتر «سارا ده بزرگی» افزود: در این نشست دکتر «سیامک طهماسبی» رئیس اداره کل مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، از نزدیک با مجموعه فعالیت های کارشناسان و مشاوران و همچنین روند کاری همکاران در دانشگاه علوم پزشکی شیراز آشنا شد و از واحدهای مختلف این اداره نیز بازدید کرد.

او عقد این تفاهم نامه را در راستای خدمات دهی مضاعف حوزه سلامت روان به دانشجویان دانشگاه عنوان کرد.

پایان خبر

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 90881
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب