جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/30
  • - تعداد بازدید: 310
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر فرماندار از مسوول سلامت خانواده و مسوول مرکز مردمی نفس

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی جمعیت، آیین تقدیر از مسوول سلامت خانواده و مسوول مرکز نفس شهرستان با حضور فرماندار شهرستان فیروزآباد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، دکتر «محمد دوله» رئیس شبکه با اعلام این مطلب گفت: در آیینی که با حضور فرماندار، معاون فرماندار، مسوول امور بانوان فرمانداری، مسوول سلامت خانواده و کنشگران جمعیت در فرمانداری فیروزآباد برگزار شد، از «معصومه سروری» مسوول سلامت خانواده و «سمیه مقدم» مسوول مرکز نفس تجلیل شد.

مسوول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد نیز در این آیین، ابراز امیدواری کرد با راه اندازی و شروع به کار مرکز مردمی نفس، در راستای حمایت از خانواده، جوانی و افزایش جمعیت گام های موثرتری برداشته شود.

«معصومه سروری» افزود: تعداد مادران شناسایی شده برای انصراف از سقط جنین، از جمله شاخص های ارزیابی مرکز نفس بوده است.

مسوول اجرای طرح نفس مرکز بهداشت فیروزآباد نیز در این برنامه گفت: ۳۰ مادر باردار در شهرستان فیروزآباد که قصد سقط جنین سالم خود را داشتند با حمایت های مرکز نفس در سال گذشته از این اقدام منصرف شدند.

«سمیه مقدم» با اشاره به اهداف تشکیل مرکز نفس در شهرستان، یادآور شد: مرکز مردمی نفس با هدف نجات فرزندان سالم از سقط عمدی جنین راه اندازی شده است و در این راستا از همه توانمندی های تخصصی و فوق تخصصی، توانمندی ‌های اجتماعی در ابعاد درمانی، تشخیصی، حمایتی و مشاوره ‌ای برای حفظ جان انسان ‌ها استفاده می ‌شود.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 102108
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب