جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/16
  • - تعداد بازدید: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز

تعطیلی دو مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و توقیف بیش از 500 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در شهرستان نی ریز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، از تعطیلی دو مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل یک قنادی و یک ساندویچی در راستای اجرای طرح تشدید بازرسی واحد بهداشت محیط در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر «عرفان دهقانی» گفت: با توجه به دریافت شکایت های مردمی و  تشدید بازرسی ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس و با مشاهده نواقص بهداشتی از جمله رعایت نکردن بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت ابزار و وسایل مورد استفاده و همچنین رعایت نکردن زنجیره سرد مواد غذایی، با دستور دادستان شهرستان نی ریز و مشارکت نیروی انتظامی، دو مرکز متخلف تعطیل و پرونده متخلفان برای پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

او اضافه کرد: در همین راستا، هنگام بازرسی از این مراکز بیش از پانصد کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توقیف شده که پس از سیر مراحل قانونی، معدوم می شوند.

در ادامه، مسوول سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز در این زمینه گفت: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان نی ریز با نظارت مستمر بر واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی، برخورد قانونی با هرگونه تخلف بهداشتی در سطح شهرستان را در اولویت کارهای خود قرار داده اند.

مهندس «رحیمی» از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، شکایت خود را در سامانه رایگان 190 رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت کنند./ ع.علیخانی

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106203
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب